Bestyrelsen

Vores

Bestyrelsen og deres opgaver

Bestyrelsen i Nr. Broby Gymnastikforeningblev konstitueret i november 2024 og består af frivillige kræfter, der arbejder for at sikre en velfungerende forening med gode tilbud til alle aldersgrupper. Bestyrelsen mødes fast én gang om måneden – undtagen i juli og december – og holder derudover løbende kontakt via en intern Messenger-gruppe.





















🛠️ Bestyrelsens opgaver

  • Indkalde til møder og skrive referat
  • Sammensætte træningsprogram og holde kontakt til trænere
  • Administrere tilmeldinger via Conventus
  • Vedligeholde og opdatere hjemmeside
  • Informere medlemmer om træningstider og ændringer
  • Bestille træningstøj til trænere og opvisningstøj til gymnaster
  • Kontakte kommunen, søge tilskud og indberette medlemstal inkl. børneattester
  • Booke lokaler på Nr. Broby Skole og springcenteret i Berns
  • Koordinere med Broby Sportsefterskole om træningstider, halleje og redskaber
  • Samarbejde med DGI Fyn om trænerkurser
  • Deltage i møder med andre foreninger i Nr. Broby
  • Planlægge og afholde opvisning, inkl. bod og praktiske opgaver





Formand:
Gustav Mørk 
gustav@lykkens.dk

Kasser:
Annette Malene Nielsen

annette@tif-fyn.dk

Medlemmmer:
Ditte Jensen

ditejensen@hotmail.com

Ida Heidtman

ida_melitor_agertoft@hotmail.com

Anders Lawaetz
anders@lawaetz.com

Suppleanter

Lise-Lotte Alm Knudsen

liselotteknudsen04@gmail.com
Kirsten Jensen

kisnjen@gmail.com